Versace Pour Homme zestawy dla mężczyzn

8.6

Głowa: bergamotka, cytryna, neroli, gorzka pomarańcza
Serce: hiacynt, geranium, szałwia, drzewo cedrowe
Podstawa: bursztyn, piżmo, fasola tonka, oud

320,00 

Najlepsza oferta w: perfumy.plperfumy.pl
Idź do Perfumerii ➞
0
SKU: 8011003828609 Kategoria Zapachu: ,
Ostatnia aktualizacja 2024-10-25 00:27
Versace Pour Homme zestawy dla mężczyzn
Versace Pour Homme zestawy dla mężczyzn

320,00 

Opis

Versace Pour Homme woda toaletowa dla mężczyzn, Ponadczasowa klasyka, oddająca hołd męskiej elegancji i wrodzonej charyzmie. Męska woda toaletowa Versace Pour Homme szybko stanie się nieodłącznym uzupełnieniem Twojej osobowości. zapach fougère aromatyczny zapach o ziołowych akordach dla aktywnego i energetycznego mężczyzny świeży zapach, idealny na ciepłe pory roku

Versace Pour Homme woda toaletowa dla mężczyzn

Versace pour Homme – świeży zapach przez cały dzień Versace pour Homme to pobudzająco męski zapach, który będzie uwodził kobiety korzennym aromatem. Mężczyzna, który nosi Versace pour Homme, jest silny i pewny siebie. Nuta głowy jest odświeżająco lekka , a składa się na nią delikatna nerola, bergamotka i świeże limonki. Kwiatowa kompozycja z geranium i hiacyntów, a także intensywnej szałwii i mocnego cedru, tworzą nutę serca zapachu Pour Homme Versace. Korzenne połączenie bursztynu, tonkowca i piżma rozwija się w nucie podstawowej. Szkło, z którego wykonano flakon połyskuje subtelną niebieską barwą, dzięki czemu wygląda szlachetnie i elegancko. Srebrne zamknięcie i srebrna moneta z emblematem Versace w bulwiastej środkowej części nadają kanciastej szklanej butelce unikalny charakter. Ten flakon idealnie oddaje świeżość męskich zapachów. Versace pour Homme to męski zapach dla nowoczesnego, aktywnego mężczyzny , który zawsze z energią realizuje swoje cele. Versace pour Homme dla pewnych siebie mężczyzn Gwiazda perfumiarstwa Alberto Morillas, odpowiedzialny za zapachy Bvlgari Blv, Pleasures marki Estee Lauder oraz The One marki Calvin Klein, kreował również niektóre zapachy męskie Versace, w tym Versace pour Homme z roku 2008. Do jego najnowszych kreacji zapachowych zalicza się Scarlett marki Cacharel i Flower marki Kenzo. Twarzą kampanii reklamowej jest model Michael Gstoettner z Austrii. Sesja fotograficzna kampanii reklamowej została zrealizowana przez peruwiańskiego fotografa Mario Testino, który współpracował już przy kampaniach Valentino, Calvina Kleina i Hugo Bossa. W palecie produktów marki Versace pour Homme znajduje się woda toaletowa, woda po goleniu, dezodorant w sztyfcie i żel pod prysznic. Versace pour Homme to odważny, świeży zapach męski , który jest trwały i powinien znajdować się w każdym zestawie perfum.

Bergamotka, liście pomarańczy, cytryna oraz netola jako nuta głowy, pelargonia i szałwia składające się na nutę serca oraz drzewo cedrowe, drzewo oud, bób Tonka, piżmo i ambra jako baza to idealne połączenie zapachowe, jakim jest Versace pour Homme. Męska woda toaletowa o pojemności 100 ml to propozycja stworzona z myślą o eleganckich, pewnych siebie, pełnych klasy oraz wyczucia stylu, nowoczesnych mężczyznach. Unikatowa kompozycja zapachowa została zamknięta w prostym, a jednocześnie bardzo ciekawie zaprojektowanym flakonie, który również jest niewątpliwym atutem prezentowanego produktu. Ten produkt jest testerem – Co to jest TESTER? Testerów używa się do prezentacji w perfumeriach stacjonarnych. Wszystkie testery są pełne, nieużywane. Część testerów nie ma ozdobnego korka lub opakowania, dlatego mają niższą cenę. Skład perfum jest taki sam. Kupujesz perfumy dla Siebie? TESTER jest najlepszym wyborem.

Zapach klasyczny, a jednoczesnie zaskakujaco nowoczesny i pobudzajacy zmysly. Stworzony ze typowo sródziemnomorskich skladników, odzwierciedlajacy charakter dzisiejszego mezczyzny: obytego w swiecie, znajacego trendy, kochajacego mode, o silnej osobowosci, zyjacego wlasnym zyciem, lecz w harmonii z natura. Zapach paprociowo-drzewny, laczacy wibrujace nuty fougere z cytrusami i bergamotka w nucie glowy, geranium i szalwia w nucie serca oraz mineralna ambra, pizmem i ziarnami tonka w nucie glebi.

8.6Zapach
Głowa: bergamotka, cytryna, neroli, gorzka pomarańcza Serce: hiacynt, geranium, szałwia, drzewo cedrowe Podstawa: bursztyn, piżmo, fasola tonka, oud
Trwałość
5.3
Projekcja
5
6.5

Historia Cen

-
Profumeria
Logo